Salesforce Service Cloud (Salesforce Service Cloud Applications)

Categories: Salesforce
Lista życzeń Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

Course Prerequisite(s)

What Will You Learn?

  • Wprowadzenie do Aplikacji Service Cloud i tworzenie procesów wsparcia.
  • Konfiguracja i personalizacja Konsoli Obsługi, w tym zarządzanie typami rekordów przypadków.
  • Wykorzystanie Lightning App Builder do dostosowywania Konsoli Obsługi.
  • Porównanie funkcjonalności Case Feed w wersjach Lightning i Classic.
  • Zaawansowane techniki zarządzania przypadkami: logowanie połączeń, zamykanie spraw, wysyłanie e-maili.
  • Integracja Email-to-Case i efektywne zamykanie spraw.
  • Włączenie i wykorzystanie Salesforce Knowledge: tworzenie artykułów, zarządzanie kategoriami danych.
  • Rozszerzone funkcje obsługi klienta: Zespoły ds. Spraw i dodatkowe narzędzia wsparcia.

Course Content

Aplikacje Service Cloud (Service Cloud Applications)

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet